TV-serie "Åsså har jag dyslexi"

TV-serie om dyslexi

- "Åsså har jag Dyslexi"

 startade den  19/3 2013 i Svt, barnkanalen 

Åtta filmer med olika barn som har dyslexi som du får följa i deras vardag och tv-serien är gjord för barn.

Missa inte detta!

 

Åsså har jag dyslexi Programmet med Björn sändes på påsklovet. Jag blev uppringd i veckan av Filmbolaget – Filmriding – UR har gjort fel och blandat ihop texter med filmer och sänt i en helt annan ordning. Björns film presenterades som Emilias... och sändes två veckor för tidigt. Filmerna togs bort tillfälligt från UR play men har återigen lagts upp och denna gång med rätt text.

 

 
Björn Nilsson, Bilden från URs hemsida
 
Filmen där Björn medverkade - En film om vänskap och dyslexi
 
Se de andra filmerna 
 
  • Att få en diagnos
  • Du har rätt att få hjälp
  • Ge inte upp!
  • Skäms inte!
  • Våga berätta!
  • Tro inte att du är dum
  • Tillsammans är vi starka

 Titta med dina barn!

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0