Nätverk Stockholm - språkstörning


NÄTVERKSTRÄFFAR  STOCKHOLM, SV

NÄTVERKSTRÄFFAR- Stockholm, Kungsholmen, Vuxenskolan

Första datumet är bestämt till den 22/4, 2010.
För föräldrar som har barn och ungdomar med språkstörning. Vi träffas i Vuxenskolanslokaler på Kungsholmen. För mer info se Talknuten.
 

Vi kommer att fortsätta träffas på vårens första möte den 22/4 
22/4 kl 18:30 - 21 00 program öppen diskussion då flera nya föräldrar har tillkommit.

Nätverksträff

Tiden bara rinner iväg och snart är det dags för att träffas i nätverket. Jag kommer inte att kunna komma den 22/4 då vi har föräldrarmöte just den dagen i yngsta sonens klass. Karin kommer att hålla i träffarna under våren. Jag hoppas jag kan komma på nästa träff.

Vill du också medverka i nätverket? 
Anmälan till Studieförbundet Vuxenskolan. 
Yvonne Hallberg via mail eller tel 08-693 03 95.
Eller maila Agneta Nilsson.


Tipsa gärna!

Har det lite körigt i vår då jag läser till ICC coach och arbetar mycket, försöker hinna med bloggen men det blir inte så ofta under våren...Snart kommer jag lägga ut aktiviteter som är på gång inom läs- och skrivsvårigheter under året 2010. Om du har fler tips på aktiviteter, föreläsningar eller tv-program mm så tar jag tacksamt emot dessa. Om du även har tips på bra föreläsare tar jag gärna mot dessa tips också. Vill du vill medverka i nätverken? Ange vilket nätverk. Maila till mig. Tackom! /Agneta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0